Pytania FAQ

W jakich godzinach mogę składać zamówienia w Sklepie Internetowym atienda.pl?

Zamówienia w sklepie można składać 24h na dobę przez cały rok kalendarzowy. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 17.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

Czy muszę się zarejestrować żeby złożyć zamówienie?

Zakupy w sklepie możliwe są bez rejestracji jako „zakupy jednorazowe”, jednak w tym przypadku Klient rezygnuje z utworzenia Konta i funkcjonalności do niego przypisanych, tj. zapamiętania danych adresowych czy śledzenia statusu realizacji zamówienia.

Czy możliwa jest płatność przy odbiorze?

Nie, sklep internetowy atienda.pl nie umożliwia płatności przy odbiorze.

Na jaki numer rachunku oraz dane konta należy kierować płatności za zakupione produkty?

Płatności prosimy kierować na konto Sezam Advisor Tomasz Pietrzyk, al. Politechniki 4, 93-590 Łódź Nazwa Banku: mBank S.A Numer konta bankowego: ************

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego modyfikacja?

Na Twoją prośbę obsługa sklepu może zmodyfikować Twoje zamówienie przez dodanie lub usunięcie wybranej pozycji, o ile nie nastąpiła jeszcze płatność za zamówienie. Później zmiany w zamówieniu nie będą możliwe. W celu zmodyfikowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny pod numerem: 575 801 264

Czy sprzedawane produkty posiadają ważny termin przydatności?

Produkty sprzedawane w sklepie internetowym atienda.pl mają gwarancję jakości oraz ważny termin przydatności, który wynosi od 6 do 36 miesięcy, w zależności od produktu. Wszystkie towary, których termin przydatności upłynął są wycofywane z oferty sklepu.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Klienci mają 2 możliwości finalizacji zamówienia: – wysyłka produktu opłaconego za pomocą standardowego przelewu bankowego, – wysyłka produktu opłaconego za pośrednictwem systemu Przelewy24

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia złożone w sklepie internetowym atienda.pl są automatycznie przyjmowane ze statusem „Oczekujące”, które następnie w ciągu 24 godzin (w dni robocze) są przez pracownika przyjmowane do realizacji wraz ze statusem „W realizacji”. W większości przypadków zamówienie takie jest realizowane (tzn. spakowane i wysłane) w ciągu kilku dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach sklep internetowy zastrzega sobie termin realizacji zamówienia do 10 dni roboczych.

Co w przypadku, gdy nie otrzymano zamówionego towaru w określonym terminie?

Należy upewnić się, iż podany na stronie sklepu czas realizacji zamówienia rzeczywiście minął. Każdorazowo o wysyłce Klient jest informowany otrzymując wiadomość email na podany w zamówieniu adres poczty elektronicznej. Przed kontaktem z nami, należy dokładnie sprawdzić, czy owa wiadomość nie została przeoczona lub przypadkowo usunięta przez pocztowe filtry antyspamowe. Jeżeli informacji potwierdzającej wysyłkę nie ma (a czas realizacji zamówienia minął) lub w przypadku gdy taka wiadomość została dostarczona, lecz mimo tego przesyłka nie dotarła, należy niezwłocznie skontaktować się z biurem obsługi klienta pod adresem adres: kontakt@atienda.pl

Jak wygląda kwestia zwrotów i wymian?

Jeżeli chodzi o kwestie zwrotów i wymian to zapraszamy do zapoznania się z odpowiednimi punktami w regulaminie sklepu. Tam zamieszczone są wszystkie potrzebne informacje dotyczące wymian i zwrotów.

Czy wystawiane są faktury VAT?

Na wszystkie towary zakupione w naszej firmie wystawiamy dowody zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT na życzenie klienta. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT należy wypełnić odpowiednie pola formularza podczas składania zamówienia. Dowód zakupu przesyłamy razem z zamówionym towarem.

Zauważyłem, że faktura VAT nie została podpisana, co zrobić?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, faktury VAT nie muszą już zawierać ani podpisu wystawcy, ani podpisu odbiorcy: – od 1 maja 2004 r. w zakresie podatku VAT; – od 1 maja 2004 r. w zakresie podatków PIT i CIT podmiotów nieprowadzących ksiąg handlowych; – od 1 lutego 2005 r. w zakresie rachunkowości (ksiąg handlowych). Wystarczy sam wydruk, bez nanoszenia podpisów, pieczątek, itd.

Co się dzieje, jeśli kurier akurat nie zastanie mnie w miejscu dostawy?

Jeśli kurier nie zastanie nas w podanym miejscu dostawy zadzwoni pod wskazany w formularzu numer telefonu i spróbuje umówić się na inny termin dostawy. W przypadku braku możliwości kontaktu telefonicznego kurier zostawia awizo, z podanym numerem przesyłki oraz numerem telefonu do oddziału firmy kurierskiej. Przesyłka wraca do magazynu kuriera i oczekuje na powtórną próbę doręczenia. Kilkukrotna nieskuteczna próba dostarczenia powoduje zwrot przesyłki do nadawcy czyli do sklepu.

Czy sprzedawane produkty są objęte gwarancją?

Tak, wszystkie sprzedawane przez nas produkty posiadają gwarancję realizowaną na terenie Polski w siedzibie odpowiedniego dla danej marki serwisu.

Jeżeli złożone jest kilka zamówień na tą samą osobę czy wysyłka może być jedna?

Jak najbardziej, ale prosimy skontaktować się z nami telefonicznie 575 801 263 lub mailowo kontakt@atienda.pl i podać numery zamówień, które mają być połączone w jedną wysyłkę.

Czy mogę ustalić w jakich godzinach pojawi się u mnie kurier z towarem?

Niestety nie mamy wpływu na godzinę o której kurier dostarczy towar. Przeważnie jest to do godziny 12-tej w większych miejscowościach i do 17-tej w pozostałych.

Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku gwarancji albo zwrotu towaru?

Jest to szczegółowo opisane w Regulaminie Sklepu Internetowego.

Czy sklep realizuje wysyłkę za granicę?

Jeśli mieszkasz za granicą i chciałbyś zakupić oferowane przez nas produkty, prosimy o kontakt z obsługą sklepu za pośrednictwem formularza kontaktowego lub pod adresem kontakt@atienda.pl

Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

Niestety z przyczyn logistycznych nie można odebrać towaru osobiście.

Nie znalazłem tutaj odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie, co teraz?

Jeśli chcesz zadać nam dodatkowe pytanie, na które nie ma odpowiedzi w tym tekście, skontaktuj się z nami.

Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

W przypadku widocznego uszkodzenia np. naruszenia opakowania, przemoczenia itp. przy odbiorze przesyłki, pomocne będzie sporządzenie protokołu szkody przez kuriera.

Czy wysyłacie paczki w weekend?

Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz święta. Kurierzy nie pracują w weekendy.